Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

środa, 20 lipca 2011

Rybnik SWAP Party vol V- fotorelacja !

Dziś tak jak obiecałam w poście parę fotek z eventu swapowego. Na początku jednak chciałam powiedzieć, że bardzo się cieszę, że takie imprezy modowe zawitały do mniejszych miast, a nie odbywają się jedynie w światowych stolicach mody. W Łodzi, Warszawie itd. takie imprezy są na porządku dziennym, nie mówiąc już ofc o Londynie, Berlinie, itd. U nas jednak wszystko się powoli rozkręca, na każdą edycję swapu wpada co raz to większa liczba osób- statystycznie przybywało ok setki fashionistów, tym razem było nas ok 150! Już teraz ruszają przygotowania do VI imprezy tego typu, mam nadzieje, że będzie miała jeszcze więcej sympatyków.

Kilka słów o naszym swapie: organizacja bardzo dobra, generalnie impreza dobrze ogarnięta, ciekawe pokazy niszowych, "miejskich" projektantów- fajnie, że takie osoby mogły się pokazać, wyjść z cienia, dobrze wiedzieć, że ktoś u nas się w ogóle czymś takim zajmuje.
Co do ciuchów, które można było zgarnąć na swapie bywało różnie. Od perełek, poprzez rzeczy ładne, znośne, niestety aż po ubrania średnio fajne. Myślę jednak, że "każda szmata znajdzie swojego wariata" ;)) Moje zdobycze pojawią się tutaj za niedługo, w stylizacjach.


Na początek kilka zdjęć ze mną, mam nadzieje, że będziecie w stanie dojrzeć choć część mojego zestawu, ponieważ nie udało mi się zrobić porządniejszych zdj przed czy po imprezie z powodu braku czasu.



blondynka po prawej to moja mamuuusia! ;))


























blazer/marynarka, pants/spodnie- nn
top- ASOS
wedges- sequin.pl
bag/torebka- mochito







tutaj moja siostra (która zazwyczaj stoi za aparatem) z koleżanką

























i zdjęcia z pokazów:






































Na koniec pozostaje mi tylko gorąco podziękować organizatorom rybnickiego swapu i życzyć powodzenia w jego dalszym rozkwicie! ;)) 



Odbiegając od tematu, myślę na GIVEAWAYem ale totalnie nie mam pojęcia jak ogarnia się ten cały generator liczb. ;D Może któraś z Was mogłaby mi pomóc? Byłabym wdzięczna! ;)))

pozdrówki, 
Clau! ;**

7 komentarzy:

  1. dzięki ;D ale niestety nie mojego autorstwa... byłam tam zbyt pochłonięta ciuchami, żeby biegać z aparatem.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w życiu nie myłam na takiej imprezie, ale przyznam, że chciałabym i to bardzo ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że było fajnie! :) ja byłam raz na SWAPie w białymstoku:) świetna zabawa :) no i super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co Kochana, ja na razie skorzystam z ćwieków ze starego paska, także nie przeglądałam allegro, ale jakbym na coś wpadła to dam znać :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. to był właśnie mój pierwszy swap, ale wiem, że nie ostatni, bo na prawdę warto się pojawiać na imprezach tego typu.

    @Macadamian Girl: no jakbyś mogła, to była bym wdzięczna! Z góry dzięki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,ze nie wiedziałam o tej imprezie ,a mam blisko ;p

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3